ТЕХНОЛОГІЇ

ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕРОБКИ ВТОРИННОГО АСФАЛЬТОБЕТОНУ

  1. Завдяки наявності високо-технологічного обладнання з подрібнення та фракціонування фрезерованої асфальтобетонної крихти, впроваджено технологію вторинного використання щебню, отриманого з фрезерованого асфальтобетону, який відповідає вимогам ТУ У 08.1-40203200-001:2018
  2. Чіткий вхідний та вихідний контроль якості продукції завдяки наявності сертифікованої лабораторії дорожньо-будівельних матеріалів.

ТЕХНОЛОГІЯ SHUTTLE BUGGY

Перевантажувач асфальтової суміші Shuttle Buggy призначений для переміщення гарячої асфальтобетонної суміші з вантажівки в асфальтоукладальник. При цьому, завдяки функції перемішування, усуваються проблеми фракційної і температурної сегрегації. Shuttle Buggy також дозволяє виконувати укладання суміші безперервно, що забезпечує високу рівність покриття. Ємність бункера машини складає 23 тони, що дозволяє підряднику оптимізувати цикл використання самоскидів і знизити транспортні витрати. Продуктивність конвеєра розвантаження самоскидів складає 907 тон на годину, а продуктивність конвеєра завантаження асфальтоукладальника становить 544 тони на годину.

РЕГЕНЕРАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ

Найсучасніша дорожня техніка дозволяє перероблювати зношені шари дорожнього одягу в гомогенний гранульований матеріал.

Для збільшення стабільності нових шарів дорожнього одягу, в'яжуче, що міститься в спеціальних ємностях, додається до фрезерованої крихти, а висока якість їх змішування досягається завдяки вбудованої системі вприскування з мікро-процесорним керуванням

ХОЛОДНЕ ФРЕЗЕРУВАННЯ

Високотехнологічні фрези з потужністю до 950 к.с. (708 кВт) відрізняються максимально можливою продуктивністю. Фрези характеризується високою потужністю, міцною конструкцією і може застосовуватися для різання на половину або на повну ширину смуги. Глибина різання досягає 356 мм, ширина може змінюватися. Стандартна ширина фрезерування - 2180, 2490, 3660, 3810 або 3960 мм. Як і всі планувальники компанії Roadtec, всі моделі фрез оснащені переднім розвантажувальним конвеєром, який повертається на 60° в будь-яку сторону.

ТЕХНОЛОГІЯ ХОЛОДНОГО РЕСАЙКЛІНГУ

Холодний ресайклінг отримав широке розповсюдження завдяки появі на ринку машин, здатних здійснювати необхідні відновлювальні операції протягом однієї процедури. Завдяки цій технології утворюється більш міцна основа у вигляді нового конструктивного шару дорожнього одягу.

Переваги холодного ресайклінгу на місці:

  • повторне використання не відновлюваних природних ресурсів;
  • збереження навколишнього середовища та зменшення накопичення промислових відходів;
  • скорочення строків будівництва;
  • поліпшення фізико-механічних властивостей дорожнього покриття шляхом зміцнення існуючих мінеральних заповнювачів і покращення властивостей в’яжучого матеріалу;
  • економія коштів у порівнянні з традиційними методами відновлення.

ТЕХНОЛОГІЯ СТАБІЛІЗАЦІЇ ГРУНТУ

Технологія стабілізації грунту дозволяє збільшити несну здатність земляного полотна та основи дорожнього одягу та забезпечити стабільність його волого-теплового режиму. Якісна стабілізація ґрунту, та його відповідне ущільнення є основою надійності та довговічності автомобільної дороги. Висока швидкість будівництва – 5000 м2 за зміну, скорочення енергозатрат на будівництво, скорочення витрат на транспортування матеріалів – все це дозволяє значно знизити вартість будівельних робіт.

ТЕХНОЛОГІЯ ВЛАШТУВАННЯ ОБОЧИН

  1. Укладальник обочин дозволяє влаштовувати обочини в 20 раз швидше, ніж за допомогою грейдера.
  2. Влаштування здійснюється на ширину до 3,0 метрів при швидкості від 15 до 50 м/хв.
  3. Глибина влаштування досягає 300 мм при поперечного похилі до +/- 15°.
  4. Обладнання може працювати фактично з любим сипучим матеріалом – різні ґрунти, пісок, щебінь гарячий асфальтобетон.
  5. Обладнання монтується на любий трактор чи фронтальний навантажувач й обладнана автономною системою гідравліки, з живленням від двигуна Kubota, потужністю 25 к.с. (18,7 кВт). Доступна й опція зчеплення із самоскидом.

ТЕХНОЛОГІЯ ШВИДКІСНОЇ УКЛАДКИ ЛОТКІВ, БОРДЮРІВ І БАР'ЄРІВ

Багатофункціональний укладальник бордюрів із ковзаючими формами застосувується для влаштування розділювальних бар'єрів, в т.ч. типу «Нью-Джерсі» на автомагістралях, огороджувальних парапетів на мостах, водовідвідних лотків, а також тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, дамб, клумб, мостів, стічних каналів, бордюрів різної складності, дренажних шляхопроводів, лотків під комунікації і т.п.

Дозволяє укладати конструкції з висотою до 2,5 м, горизонтальне покриття шириною до 6 м.

Основними перевагами технології є:

  • висока продуктивність;
  • низька вартість будівництва.

 

ТЕХНОЛОГІЯ ВЛАШТУВАННЯ БОРДЮРІВ

  1. для влаштування бордюрів висотою и шириною до 30 см використовується маневрений екструдер Power Curbers 150.
  2. Робоча швидкість машини досягає 7,6 м/хв, а вага складає усього 329 кг.
  3. Максимальний радіус заокруглення бордюрів – 60 см.
  4. Бордюр може укладатися на відстані всього в 2,5 см від перешкоди.
  5. Подача бетону можлива як вручну, так и напряму з міксера.
  6. Легкість в управленні и в сервісному обслуговуванні.

Екструдери Power Curbers відмінно підходять для робочих площадок, де потребується менш дорогий бордюр, влаштований на бетон чи асфальтобетон.

ТЕХНОЛОГІЯ ТОНКОШАРОВИХ ПОЛІМЕРНИХ ПОКРИТТІВ

Matacryl- система покриттів проїжджої та пішохідної частин металевих і бетонних мостів та паркінгів. Являє собою тонкошарове полімерне покриття проїжджої частини (з тротуарами) автодорожніх, міських, розвідних і пішохідних мостів; залізничних мостів з металевими пролітних будовами з їздою на баласті, паркінгів, що споруджуються в будь-яких кліматичних зонах і сейсмічних районах.

Товщина покриття 4 – 15 мм (в залежності від типу навантажень)